اخبار و حواشی رونالدو

۰۳دی

مصاحبه جدید پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه درباره خرید کریستیانو :


وقتی برای خرید کانسلو با جورج مندس دیدار کردیم، همه چیز از اونجا شروع شد. مندس بهم گفت باور نمیکنی ولی کریستیانو میخواد بیاد یووه. من گفتم باور میکنم اما کار سخت و پیچیده ای بنظر میرسه

بچه ها بهترین بازیکنا رو تحسین میکنن و این باعث میشه رویا پردازی کنن. پسرم دوست داشت کریستیانو رونالدو رو در یوونتوس ببینه و لباسشو داشته باشه


بنابراین یادمه وقتی برای دیدن یه بازی پرتغال رفته بودم براش لباس کریستیانو رو خریدم و همیشه اونو می پوشید


هر سال ازم میپرسید بابا چرا ما کریستیانو رونالدو رو نمیخریم؟ میگفتم چون غیرممکنه. بعد، وقتی این اتفاق افتاد گفت بابا تو میگفتی غیرممکنه! و من جوابی نداشتم (باخنده)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
علیرضا موسی زاده

نظرات  (۱)

قانون انتظار میگه منتظـر هر چی باشی وارد زندگیــت میشه

پس دائم با خودت تکرار کن

امـروز منتظـر عالیترین اتفاق ها هستم …

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی